lördag 11 juli 2015

Hundfrissans fritid!

Oj! vad dagarna flyger fram fort. Även timmarna på trimmet!. Vi har haft mer än fullt upp och gjort vad vi kunnat för att hjälpa ALLA våra kunder + alla dalaturister som har haft behov av pälsvård på deras semester ( vi ligger vägg i vägg med turistbyrån ) och det har varit kunder både från Norge, Tyskland, Finland, Danmark, USA  som gärna vill få sina pälsade älsklingar i form. Har inte haft tid med att ta kort före & eftet tyvärr. Det har blivit typ/tyvärr ett kort före & inget efter eller tvärtom. Å när jag själv ska få nån semester är rätt oklart i år. Jag jobbar på i alla fall 11/2 vecka till, sen får vi se.

I stället bjuder jag på bilder från min lediga tid dessa dagar!
 
Träffade på en av mina hundkunder när vi tog ett kvällsdopp på Vitsand!
10-åriga Riesen Zeb
 
 

 
 
Lucas tog också ett kvällsdop på Vitsand, troligen en av denna sommarens varmaste kväll!

 
Bygger ny altan - SOLDÄCK!

 
Jonas sliter i värmen bara några skruvar & bräder kvar!

t
 
Mitt helg projekt.
Nu fyller vi upp så mycket det går!

 
Så hann vi ligga i innan det öste ner regn i 7 dagar :(

 
Har haft sol ändå, då min dotter Lina och mitt hjärta/barnbarn Nike bott hos oss hela veckan.
 
Nike badade i vår bubbelpool och tyckte det var jättekul. Så vi avslutade veckan med ett debutbesök i Borlänge på Aquanova.

 
Det här var annat än mormors bubbelpool :)
Nike med morbror Lucas på Aquanova.
 
 
Ha det gott
Hundfrissan
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar