måndag 23 juni 2014

Mellan himmel och h...vete!

Sparsamt med inlägg och uppdatering just nu och orken finns inte alls. Har åkt på nåt som inte verkar vilja gå över. Det började 6 juni, då jag blev tvärförkyld exakt samtidigt som 3-dagars ledighet. Feber, halsont och hosta efter ett par dagar vaknade jag av värk från h...vete. lägst ner i ryggen, bäckenet och strålande värk i benen. Tog mig inte ens till köket för att ta värktabletter. Benen ville inte bära.
Har försökt jobbat ändå men för 8 dagar sedans besökte jag vc, med domen muskel inflammation i musklerna innanför bäckenbenet. 10 dagarskur med antiinflammatorisk + panodil som inte hjälp ett dugg och nu har jag inte sovit på över en vecka pga att det inte går att sitta, ligga eller stå för det värker så in i. Så det kommer bli ett nytt besök eftersom det bara blir värre och värre :(

Men Midsommar har det ändå varit i år igen:)
 
Thelmisen

 
Rose premiär med nya utemöbler.


Jag och dottern Lina i våra nygjorda midsommar kransar 
 
 
Firat Lucas 8-års dag i söndags. I år är det bara fotbolls som gäller.
Fotbolls-skola, cuper, träning, matcher och så klart VM i Brasilien.
 
Så i år var det givet att jag gjorde en fotbolls tårta.

 
Goa, härliga och omtänksamma kunder som kommer med presenter och ger tips och råd
mot min värk.
 
 
I veckan kom en stamkund hem till mig och överlämnade ett brev.
 
En trogen liten vän befinner sig nu på en härligt grön äng bland änglarna.
Vila i frid lille vän!
 

 
Hundfrissan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar