onsdag 14 maj 2014

Full galopp

Nu har det varit för mycket och fullt upp! Så här kommer en uppdatering!

Dygnets timmar räcker inte riktigt till nu och veckan har galopperat förbi. Helgen har delvis ägnats till min härliga busiga 7-åriga Lucas med Skol Disco, Fotbolls Kick off och även hunnit med Mello-mys och besök till IKEA med min mamma. Då hon ska renovera badrum och vill ha smakråd. Har även hunnit träffa min äldsta..Lina i helgen :)

Massor av både stamkunder och nya kunder har fått sina pälsar i trim och även jag har fått gått till frisören, välbehövligt.

 
 
 4-mån Dvärg taxtös från Rättvik som trimmades klar för
helgens kommande utställning, Trimningen är alldeles för tätt inpå för utställning, men de ser det som en lärodag.
 
Å vad är nu detta??

Jo det är ju Yoshi Bergamasco som varit på platt delning och rundklipp.
Så kul att få följa en av dessa få som finns i Sverige.

 
Visste man inte bättre...Skulle han kunna vara Thelmas ( min Shapendoes )
pappa :)

 
Nystylade Skol Disco grabbar ;)

 
Kick off med lag fotografering. Sundborns GOIF.
 
 
Ses!
Hundfrissan
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar